Halluuuu!!!!





Har varit dålig på och skriva på sista tiden, pågrund av att jag har varit jätte dålig i muskel inflammation i ryggen
så har inte mått någe bra alls.

Så har mest blivit och tagit det lungt och så har man jobbat mycket på sista tiden.
I helgen så blev det man skulle ut en sväng iaf med folket tyckte det vore kul, men vart nykter för mig.
Men så vart jag jätte dålig och fick åka hem så kl 23 så va man hemma igen.

Skit trist men vad ska man göra så blev jag tog ett riktigt varmt skumbad istället med tända just, och försökte få bort smärterna, och sen så blev det och glo film hela kvällen, medans fredrik drog ut på krogen en sväng.

Men va mysigt ändå, så vart film och tända ljust och mys med katterna för sig själv.
Och i lördags så åkte vi till fredrik föräldrar ut i deras stuga på landet och fira fredriks brorsa som hade fyllt år.

Så vart ut på sjön ett tag, och sen grill och massa prat och mys, och så blev det hem och ta det lungt framför några filmer, va skit seg så va rätt trött orkade inte göra ett skit.

Och igår så va man och bada och sola hela dagen va riktigt skönt och kolla på grabbarna när dom spela vollyboll, för jag palla inte va med och spela.

Och idag så har jag varit med mamma och syrran på marieberg och kollat lite.
Vart en klänning till bröllopet jag ska på den 29 augusti och sen så vart det en tröja jag kan ha till och en bh.

Och nu blir det och fixa lite här hemma tänkte jag.
kommer lite bilder på pappas nya pärla oxå en skit fin vit corvette =P tror ni jag är avis eller haha rätt skapligt avis.



Från sidan, sitter fina 20 tums fälgar på







Min framtida bil, som jag har bestämt för och ta över från pappa haha men det går han aldrig med på



Blir lite ego bilder oxå








Bild från i fredags



En osmikad Linda från igår när vi va iväg och bada och sola
Här ligger jag och gottar mig i solen och kollar på när killarna spelar vollyboll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0